Smartpoint Adria – Administrativni radnik

By
Updated: January 14, 2020

Spartpoint Adria je marketing agencija iz Beograda, čije usluge obuhvataju tradicionalnu i digitalnu komunikaciju, izradu kreativnog rešavanja, organizaciju događaja, BTL aktivnosti, oglašavanje i produkciju POS materijala.

Usled povećanog obima posla kompanija je raspisala oglas za poziciju administrativnog radnika.

Opis posla:

  • Prijem i unos faktura
  • Izrada izlaznih faktura
  • Evidencija troškova zaposlenih
  • Evidencija troškova sa službenog puta
  • Opšta administracija: popunjavanje dokumentacije
  • Skeniranje
  • Slanje pošte
  • Nabavka kancelarijskog materijala

Profil kandidata:

  • Precizna, na detalje orijentisana osoba
  • Poznavanje rada u MS Office paketu (Word, Ecxel)
  • Iskustvo u radu u finansijama minimum 2 godine

Prostorije nisu prilagođene za korisnike invalidskih kolica. Radno vreme je od ponedeljka do petka od 9h do 17h.

Zainteresovani kandidati svoje biografije mogu dostaviti na mail  office@fmi.rs do 22.01.2020.godine.

You must be logged in to post a comment Login