Delegacija NSZ koju su čnili direktor NSZ g-din Vladimir Ilić, gđ-a Vanja Zlatković – šef odseka za posredovanje u zapošljavanju osoba s ainvaliditetom, g-đa Tatjana Prijić – načelnica odeljenja za normativne poslove i nadzor Ministarstva ekonomije i regionalnog razvoja, g-đa Snežana Marković – direktor sektora za finansijsko-računovodstvene poslove i nadzor Ministarstva ekonomije i regionalnog razvoja, g-đa Snežana Marković – direktor sektora za finansijsko-računovodstvene poslove NSZ i g-din Željko Ilić – direktor Foruma mladih sa invaliditetom, boravila je u radnoj poseti u Sloveniji, u okviru koje je posetila Nacionalnu službu za zapošljavanje Slovenije, Fond za zapošljavanje i druge relevantne institucije iz oblasti zapošljavanja.
Organizator posete bio je Slovenački zavod Papilot, lider u oblasti zapošljavanja teže zapošljivih grupa u regionu Jugoistočne Evrope. Delegacija je bila u prilici da se upozna sa iskustvima i praktičnim radom slovenačkih institucija u pomenutoj oblasti, i ostvarila je brojne kontakte koji će svakako doprineti efikasnijoj implementaciji Zakona o zapošljavanju i profesionalnoj rehabilitaciji osoba sa invaliditetom u Republici Srbiji.
Poseban akcenat posete stavljen je na proces procene radne sposobnosti osoba sa invaliditetom, èija primena počinje u najskorije vreme. Delegacija je dobila brojne korisne savete i uputstva koja će ovaj značajan proces učiniti što primenljivijim u praksi.
Kao poseban značaj istić ćemo mešovit sastav same delegacije NSZ, koja je iskazala spremnost i razumevanje za saradnju sa nevladinim sektorom, te je u svoj sastav uvrstila predstavnika Foruma mladih sa invaliditetom. Na taj način, predstavnici državnog i nevladinog sektora imali su priliku da uzajamnom razmenom informacija i iskustava kreiraju zajedničku platformu i strategiju, te da je kao takvu predstave slovanačkim institucijama.
Prilikom posete, dogovoren je nastavak saradnje i razmena korisnih informacija, što će doprineti poboljšanju bilateralnih odnosa u oblasti zapošljavanja marginalizovanih grupa.