Prava i obaveze poslodavaca i zaposlenih tokom vanrednog stanja

By
Updated: March 25, 2020

Povodom nedoumica građana Srbije, odnosno poslodavaca i zaposlenih, u vezi sa njihovim pravima i obavezama tokom vanrednog stanja izazvanog virusom COVID–19, Ministarstvo za rad, zapošljavanje, boračka i socijalna pitanja, u daljem tekstu, objašnjava sve detalje i moguće situacije u toku vanrednog stanja (rad od kuće, visina naknada, prava roditelja koji imaju decu mlađu od 12 godina, prava radnika u samoizloaciji, plaćenom i neplaćenom odsustvu, bolovanju…).

Bez obzira na vanredno stanje, zaposleni koji smatraju da im je povređeno pravo iz radnog odnosa i po osnovu rada, mogu se obratiti Inspektoratu za rad, koje će u skladu sa zakonom i svojim nadležnostima i ovlašćenjima preduzeti odgovarajuće mere.
Kontakt:
– mejlovi: inspektorat@minrzs.gov.rs ili kontrola@minrzs.gov.rs
– telefonski broj 0800 300 307 (besplatan poziv).

Vest možete pogledati i na sajtu Ministarstva za rad, zapošljavanje, boračka i socijalna pitanja.

You must be logged in to post a comment Login