Marketing mreža, uz podršku kompanije A1 Srbija, organizovala je treći put po redu takmičenje mladih talenata iz agencija u Srbiji – KAKTUS Talents. Cilj takmičenja je da podstakne i motiviše mlade u kreativnoj industriji, ali i ukaže stručnoj javnosti na njihove potencijale, talente i kreativnost. Pored toga, ovo takmičenje je imalo humanitarni karakter, a radovi i ideje koje su kreirane u okviru takmičenja donirani su Forumu mladih sa invaliditetom, na čiji brief su takmičari imali zadatak da odgovore.
Na takmičenju su učestvovali mladi profesionalci iz agencija u Srbiji, starosti do 32 godine. Zadatak takmičarskog tima je bio da kreativnom upotrebom minimalno tri kanala komunikacije po sopstvenom izboru odgovori na zadati brief. Brief se odnosio na izradu kampanje za Forum mladih sa invaliditetom, konkretno na promociju Portala za zapošljavanje osoba sa invaliditetom.
Takmičari su imali na raspolaganju svega 48 sati da odgovore na brief. Nakon objave spiska finalista, četiri najuspešnija tima pozvani su da održe javne prezentacije pred članovima žirija i dodatno porazgovaraju o radovima.
Tim Different think pobednik je trećeg takmičenja #KAKTUSTalents. Tim je radio u sastavu Jelena Dobrković i Stefan Mitrović iz agencije New Moment New Ideas. Drugoplasirani tim ovogodišnjeg takmičenja je Camus, koji je radio u sastavu Mirjana Narandžić i Katarina Trbojević iz agencije Ovation BBDO. Pored njih, u finalu takmičenja bili su i tim Velika očekivanja, koji su činili Aleksandar Milojić i Nikola Mijailović iz agencije McCann Beograd i tim Šaba, koji su činili Nađa Olić i Maksim Ristić iz agencije Communis DDB.
Forum mladih sa invaliditetom se zahvaljuje svim učesnicima na odličnim kreativnim idejama i želi im puno sreće i uspeha u daljem radu.