Današnje poslovno okruženje sve više ceni etičnost, profesionalnost i pravilan odnos prema poslovnim partnerima. Upravo u skladu sa tim, FMI je u julu mesecu održao dve radionice posvećene temi „Poslovni bonton u savremenom poslovanju“.
Edukativne radionice su imale za cilj da prošire znanja osoba sa invaliditetom o svojim komunikacijskim veštinama i pomognu u boljem snalaženju u profesionalnom okruženju.
Radionice su bile fokusirane na osnovne principe poslovnog bontona, ističući važnost pravilnog ponašanja, komunikacije, odnosa sa kolegama, klijentima, partnerima, načinu oblačenja na poslu. Učesnici radionice su imali priliku da nauče kako pravilno da pozdrave sagovornike, predstave se na razgovoru za posao, komuniciraju tokom važnih sastanaka, te da izbegavaju uobičajene greške koje mogu negativno uticati na poslovne odnose. Pored toga akcenat radionica je bio i na pravilnom oblačenju u odnosu na radno okruženje i poslovne prilike, kao i pravilnog reagovanja u konfliktnim situacijama.
Obe radionice su se istakle po interaktivnom pristupu i praktičnim primerima iz realnog sveta, što je učesnicima omogućilo da aktivno učestvuju i postavljaju pitanja. Povratne informacije učesnika radionica su pozitivne, ističući korisnost stečenih znanja i spremnost za primenu novostečenih veština u svakodnevnom poslovnom životu.
Radionice su realizovane u okviru projekta Posao po meri: Ekonomsko osnaživanje osoba sa invaliditetom u partnerstvu sa Američkom agencijom za međunarodni razvoj (USAID). Drugi partneri projekta su Karitas Srbije, Fondacija Ana i Vlade Divac, Smart Kolektiv i Centar za samostalni život osoba sa invaliditetom.