Forum mladih sa invaliditetom | Youth with disabilities forum

Forum mladih sa invaliditetom | Youth with disabilities forum

Ennovation Hub 360 / Beograd

Agent korisničke podrške i prodaje

Lokacija gde će se praksa realizovati (adresa):

Beograd – Vračar, Mišarska 7

Kratak opis pozicije:

Šta ćeš raditi na dnevnom nivou:

  • Ostvariti fenomenalnu komunikaciju sa klijentima putem emaila, telefona ili LiveChat-a;
  • Pretvoriti razgovor u pozitivno iskustvo i podržati klijente u kupovini (LiveChat, email ili telefon);
  • Pružiti pomoć posetiocima naše veb stranice preko aplikacije Live Chat;
  • Preuzeti i blagovremeno odgovoriti na upite kupaca;
  • Pretvoriti potencijalno nepovoljnu situaciju u pozitivnu slušanjem, iskazivanjem saosećanja i stručnosti i rešavanjem problema u korist i klijenta i kompanije;
  • Povećati zadovoljstvo klijenata i Trustpilot ocenu naših brendova;
  • Blisko raditi sa timom za logistiku kako bi se obezbedila pravovremena isporuka kupcima;
  • Pružiti pomoć u praćenju pošiljki i obaveštavanju kupaca po upitu;
  • Ispratiti upite i odložena plaćanja;
  • Prijaviti greške nadređenom ili odgovarajućem timu;
  • Omogućiti kupcima laku i jednostavnu kupovinu vođenjem kroz proces kupovine.
Poželjna stručna sprema kandidata/kinje:
Visoka, ali u obzir uzimamo i srednju stručnu spremu.
Ostali uslovi:

Obavezno je dobro poznavanje engleskog jezika, na kom se i odvija posao.

Napomena u vezi pristupačnosti:

Nekoliko stepenika na ulazu i uzan prolaz.

Ukoliko želite da se prijavite za ovu poziciju to možete učiniti popunjavanjem formulara koji se nalazi OVDE i dostavljanjem formulara na e-mail adresu activitymanager@fmi.rs.

Napomena: U slučaju prijave za više pozicija, u jednom formularu navedite nazive za obe pozicije.

Skip to content