Forum mladih sa invaliditetom je u prethodnom periodu realizovao kampanju u cilju promocije Mreže poslodavaca.
Početak kampanje je u fokusu imao predstavljanje same Mreže poslodavaca, njenog delovanja i aktivnosti kroz kreiran liflet i komunikaciju na društvenim mrežema i veb-sajtu. Nakon toga, usredsredili smo se na predstavljanje svake članice Mreže poslodavaca sa jasnom linijom vizuelnog identiteta na društvenim mrežama Foruma, a nakon toga smo kreirali i viralnu kampanju koja je pružila dodatnu vrednost i omogućila da različiti korisnici društvenih mreža zajedno sa članicama Mreže poslodavaca vizual podele.
![](https://fmi.rs/wp-content/uploads/2022/12/1-1024x562.png)
Nastavak kampanje je uključio realizaciju OOH kampanje (bilbordi), za koju smo napravili vizuale u skladu sa identitetom Mreže poslodavaca, a kako bi korisnici prepoznali Mrežu, ali i dodatno obratili pažnju na bilborde koju su postavljeni na 10 lokacija u Beogradu, u trajanju od 2 sedmice.
![](https://fmi.rs/wp-content/uploads/2022/12/4-1024x515.png)
Za kraj smo uz podršku produkcijskog tima ostavili kreiranje video spota o Mreži poslodavaca u kojem smo se poigrali sa savremenim trendovima u produkciji video sadržaja, ali oslanjajujući se na iskustva i znanja kreativnog tima.
Promocija Mreže poslodavaca realizovana je u okviru programa Znanjem do posla (E2E), podržanog od strane Švajcarske agencije za razvoj i saradnju (SDC) i implementatora NIRAS-IP.
![](https://fmi.rs/wp-content/uploads/2022/12/318416211_10158838031867019_4119624867731621169_n.jpg)